Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Carina - 17 maj 2009 19:16

Éftersom Dixi's båda bakdojor var helt nerslitna på utsidan så fick Gunnar ta av dom på tisdagskvällen. Sussi kommer ut på måndag och lägger på nytt bak. Så denna vecka = ingen ridning. Jobbade länge måndag och var ut med gamla dataavdelningen i onsdags. Trevligt, kände igen de flesta även om jag inte kommer ihåg namnet på alla. Hemma vid 10 på onsdagen.


Igår fick hästarna gå hos grannarna en timme och "klippa deras gräsmatta" innan jag cyklade till hagen för att kolla in den tillsammans med Maggi. Vi var och tog bort vissa stolpar och tråd på storström med. Hälsade på Thulins oxå. Mest för att meddela att Maggis Lasse skall gå med mina. Sen cyklade jag upp till Jenny och vi åkte en sväng med Hebbe. Fika sen, Jenny hade bakat matbröd.


Idag tog jag en runda runt Marum på morgonen. När jag kom hem kom Saga och Ola och ville rida. Vi tog en kort runda. Saga först, Ola sen. Tog sedan hästarna till P&W så de fick gå där i cirka två timmar. Tog hem dom till hagen (fast Dixi ville inte fångad). Patrik kom ut med ett äpple som muta och det var klart att hon kom till honom. Vid halv sju flyttade jag över dom till P&W en stund till - får gå där till dess det är dags att ta in för kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards