Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Carina - 19 februari 2009 22:54

Sitter och jobbar. Har man inte jobb så det räcker - så skaffar man sig. Deletade hela momsmappen på datorn istället för att spara. Det är ju tur att man skrivit ut den viktigaste informationen. Har läst ner filer till excel så att jag kan jobba på vägen till jobbet och på jobbet.


I tisdags var jag till tandläkaren. Säg det så här - inget jag såg fram emot. Jag har hög smärttröskel i vanliga fall, men inte när det gäller käken! Jag var helt sänkt resten av kvällen.


Igår fick en av ridkompisarnas sto in en spark mot Dixi. Tack och lov, bara en touch högt upp på vänster fram, lite päls borta och blödde lite. Ingen hälta och jobbade bra i ridhuset. Tjejen var ganska olycklig - men eftersom det är okej med Dixi så är det lugnt från mitt håll, no hard feelings! Sånt kan hända. Nästa gång kommer vi dock att hålla oss på bra avstånd från den hästen. En timmes skritt-tur idag i kylan. Helt ok. Och nu är dressyrgjorden lagad så nu blir det distanssadeln på söndag när Jenny och jag skall ut på långtur.

Ovido - Quiz & Flashcards