Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Carina - 20 februari 2009 21:34

Känner mig rätt så nöjd med dagen. Det jag hade bestämt mig att göra fick jag gjort. Samt återskapa den mapp jag lyckades haverera igår eftermiddag.


Nu har jag handlat paraffinolja (68 kr!). Skall ha den på renskinnets baksida (köttsida!). Hoppas att det tar bort lukten så att dixi inte angriper skinnet nästa gång jag skall använda det. Hittade dessutom en tygaffär i Sumpan. Nu skall jag köpa tyg till min "jacka" - de har vind och vattenavvisande material, och om jag inte såg helt fel, för 29 kr per metern!


Gunnar hade mockat och tagit in hästarna när jag kom hem, så jag hade bara att fixa med vatten och Noni.


Imorgon är det ridning för Tina. Söndagen är planerad för långtur, om inte det snöar alltför mycket. Nu börjar det bli dax att börja pulsa dixi på mornarna för att se hennes vilopuls. Till att börja med pulsar jag lördagar, söndagar och onsdagar.




Ovido - Quiz & Flashcards