Alla inlägg den 24 december 2008

Av Carina - 24 december 2008 16:33

Nu är jullunchen avslutad.

 Igår kväll var temperaturen neråt 20 minus men i förmiddags hade den stigit till 13 grader, fortfarande minus. Snö överallt, tänk om hästarna hade varit med, vilken vinterritt det hade blivit! Men Nisse (the Cat), Gunnar och jag var ute en stund, Nisse i koppel, vilket han absolut inte samtyckte till först men sen gick det bättre. Brorsans sambo och dotter med hundar var förbi innan de skulle åka upp till Borga för att fira jul med med Evys syskon o familj.


När jag kommer tillbaka hem är det dags att sätta igång med träning inför debutritten i april samt träna upp min egen kondis och styrka. Evy utmanade mig att ställa upp i en uthållighetstävling uppe i Abisko i sommar (11 mil, får håll på i max 5 dagar).


Nu är det snart julfika så jag passar på att säga God Jul till er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards