Alla inlägg den 31 december 2008

Av Carina - 31 december 2008 15:48

Det var någon som sa att för att utvecklas så måste man göra något man inte vågar/vill.


Och ja, i måndags eftermiddag var jag till "Model house" för fotografering. Pirrigt som attan och vid några tillfällen var jag nästan på väg att gå ;) Jag blev sminkad, en vanlig vardagssmink eftersom jag inte brukar sminka mig i vanliga fall. Och det var ju tur, eftersom man inte ser så bra ut med fyra timmars sömn i kroppen och sen varit på jobbet sen halv åtta på morgonen.

Jag gjorde inget åt håret eftersom det var så bra som det var. Fotades, först i byxor och tröja sen i svarta klänningen. När jag sen såg bilderna upptäckte jag hur väldigt lik faster Karin jag är. Victoria (fotografen) lyckades ta massor av bilder utan att jag blinkade. 43 bilder på CD med hem, för 2 000 kr. Om det var värt, ja absolut även om jag nog inte skulle göra om det, fast man vet aldrig :)


Nyårsafton, firar i Åkersberga hos bekanta. Hästarna får komma in tidigt, katten blir hemma och grannens kaniner har fått mat och vatten så de klarar sig till imorgon.


Gott Nytt ÅR till er all

Ovido - Quiz & Flashcards