Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Carina - 23 mars 2009 22:37

utan en bortskämd liten chihuahua i stallet. Ja man kan faktiskt tro det när man ser Persian när han väntar på nattmaten. Han kastar sig formligen över hinken med den havrefria müslin. Jag testade att inte ge honom direkt och då började ha undersöka påsen med hö. Jag hade lagt dit två äpplensom väckte viss nyfikenhet. Fast inte så länge, men nu var det inte fullt så uppdragna mungipor och bakåtstrukna öron utan lite vänligare. Det är därför jag ändrar mig från huggorm till chihuahua. Huggormar hugger, men en chihuahua kan man träna bort beteendet på. Fast förlåt mig alla ni som har chihuahuaor, jag kan se skillnad på ett fullblod på 1.60 och en chihuahua. Det är en viss skillnad, och så morrar inte Persian alla gånger. Han kan faktiskt vara som ett litet  ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards