Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Carina - 17 juli 2009 17:12

Eftersom jag har så j-a ont i ryggen så valde jag att inte rida med Jenny och Maggie. De skulle rida via Mjölnarström, Laggarsvik, Ljusterö Huvud, Linanäs, Johanneslundsbacken. Jag groomade dom efter backen vid Ljusterö Huvud. Sen satt jag vid Storström o väntade på Maggie...


På kvällen var Södra Ljusterö Hästtantsförening ner på skeppskrogen och åt middag. Maggie hämtade mig vid halv sju och vi var förbi hästarna med vatten. Tyvärr var det ju Maggie som fick bära :(.

Det var Jenny (initiativtagare), Maggie, Anna, Eva, Anja, Racha, Helena, Anita och jag. Jag åt lax, en halv bruchetta med skagenröra, och en vitchocklatryffel med cappucino, samt en cafe au lait. Drack ett gott rosevin till. Dyrt! Ja men inte som i Norge!

Ovido - Quiz & Flashcards