Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Carina - 12 januari 2009 22:53

Helgen började med att Nisse (katten) kom in på fredagskvällen med blodig nos. Hade mött Tiger (grannens katt) så han har varit låg, lägre än Glocalnet (ursäkta skämtet).


På lördagen red jag Dixi för Tina och det var som en dröm. Men, det hjälpte att jag hade låtit henne trava längs Storholmsvägen innan. Sen gick jag tor upp till Jenny för att lämna te + visa hundarna att jag inte bara kom för att gå ut med dem.


Vaknade söndag morgon risig pga ankommande förkylning, enbart fodring, mockning och utsläpp, ingen ridning. Vid lunchtid kom Gunnars syster med karl och barn för att fira en sen jul. Trevligt även om jag inte kände mig helt på humör.


Jobbade idag, trots förkylning. Få se hur jag känner mig imorgon om jag åker in eller jobbar hemifrån. Gunnar mockade och fixade med mat och vatten till hästarna.

Ovido - Quiz & Flashcards