Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Carina - 31 januari 2009 21:51

Vaknade när klockan ringde halv åtta. Kände mig yr när jag hade stängt av klockan, jag ställde om den till åtta men gick ändå upp strax efter halv.


Ute och morgonfodrade hästarna, fixade lite (rullade ihop P bandage, fyllde vattenhinkar + vatten till kävllsmaten)´medan de åt klart. Tog ut dom. Gick sen in för frukost och lite lugn stund. Efter viss vila satte jag på en maskin med tvätt, tog fram dammsugaren och städade av. Fortfarande yr.


Efter att ha städat av tog jag en tallrik med havregrynsgröt, gick ut och gick. Sedan tog jag en två timmars ridtur med Dixi, via marum, Kårboda och Hummelmora. En hel del trav där underlaget tillät.


Gunnar hade med sig två calzone när han kom från jobbet. Tog in hästarna vid halv sju och nu är de nattade.

Ovido - Quiz & Flashcards