Alla inlägg den 7 april 2009

Av Carina - 7 april 2009 22:05

Usch, naturligtvis kommer allt vid samma tidpunkt. Påskhelg, en veckas ledigt och Lovisedalsritten. Nånstans däri skall man hinna att göra klart momsdeklarationen och utreda alla skumma bokningar. Bara för "att ingen har lärt om hur man skall göra". Jag blir bara så hjärtligt less på dessa kommentarer. Varför kräver man då inte att få veta :(

Sen verkar det inte hjälpa hur mycket man än talar om hur saker skall göras, muntligt, skriftligt, via tjat etc etc.


Personen det rör sig om "hinner inte" ta till sig det man säger. Min åsikt att vederbörande bara "s k i t e r"  i det. När man gjort sin del behöver man ju inte bry sig, eller?


Allt detta gör att jag måste jobba nu för att hinna allt innan påsk och ledighet! Klockan är bara kvart över 10 på kvällen.


Just nu känner jag mig som en


Tack och lov för hästarna, katten och gubben

Ovido - Quiz & Flashcards