Alla inlägg den 10 april 2009

Av Carina - 10 april 2009 11:24

Idag tog jag ut och tömkörde Dixi runt Marum, av två skäl;

att jag behövde komma ut och röra på mig och att hon skulle komma ut men slippa ryttare på ryggen.


Jag kom inte ihåg att hon har sånt steg, i skritten! Provade att trava henne en bit men jag hade svårt att hänga med (orken saknas!). Ingen fara ändå, hon var lugn. Träffade 4hjuling och pack-moppe, inga problem men högen med vedklumpar var jättefarligt så den tränade vi på att gå förbi ett antal gånger. Och att lukta på. Naturligt rörde en vedklamp på sig och det var läskigt!


Hemma sen och tog det lugnt.


När jag skulle natta hästarna upptäckte jag att Dixi's vänster back satt väldigt löst, så det var bara att plocka bort den! Jag kom nog ihåg det Sussi förklarade förut... Fick bort den.

Ovido - Quiz & Flashcards